Babyliss Icurl

Babyliss icurl !
måste ha den, prövade den
hos min kusins kompis i förrigår
och den är så bra, mitt hår blev
jätte fint och jag måste skaffa den,
eller får det bli som en julklapp iår
hihi, den kostar typ 699;-
Jag har pengar att spendera på,
men man måste ha ganska mycket om
man ska till stan, jag menar, har jag
bestämt mig för att köpa ett par jeans,
kommer jag hem med en massa påsar....
hehe men här kommer min önskelista (just nu)
blir säkert mer sen haha ! :D

(Jag har faktiskt inte prövat på lösögonfransar,
så det ska jag pröva på, lösögonfransarna
hamnar på listan :) ! )

Min Lista ;

* Babyliss icurl
* Ett par rosa sockar
* tjockare tröjor o.s.v
* maybe)) ett till par boots
* Flera armband,
* Smink
* Lösögonfransar


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0