dålig uppdatering!!

I AM SO SORRY FÖR DEN DÅLIGA UPPDATERINGEN!!

jag har haft så mycket plugg och jag har nästan
glömt bort bloggen!!
det är helt sjukt.
Jo idag är det iallafall 1 december :O
det har gått så fort, snart är det ju julafton.. Har
ni sett Kenzas julkalender? Första luckan ( bilden)
är jätte cool, undra om någon kan hjälpa mig med tillgång
till Photoshop,då kan man ju göra nästan allt.
Iallafall, jag har faktiskt tagit Vaccinet mot den nya
influensan, armen är typ helt stenhård och den gör
lite ont också.. men det går nog bra!
Idag hade jag på mig till skolan ett par svarta
Jeans ( älskar dem ) men ett vitt linne och en limegrön
tunika över linnet, hade en tjocktröja också halva dagen.
Idag har jag haft en bra dag, men måste plugga ihjäl mig,
tyska och lite SO fårre bli :)
men nu ska jag äta god mat och sen slänga mig på soffan
och börja plugga!
Hejdå everybody<3



   love this outfit!



Kommentarer
Postat av: peter

din blogg är bra :D

2009-12-01 @ 17:54:39
URL: http://youngpeter.blogg.se/
Postat av: Sofie

tack desamma :)

2009-12-01 @ 18:35:36
URL: http://sofieomnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0