God kväll

Hejsan,
idag har jag vart ute i snön och bara åkt
pulka, hehe!
Jag tycker det är nästan lite synd att dom inte
gör pulkor i större storlekar, alltså för vuxna &
barn. Jag får plats i min gamla men jag tycker
även ungdomar borde fortfarande åka pulka
haha, det är ju hur kul som helst, hallåå!?
aja men jag tycker snö är skit kul, men jag föredrar
Sommarn, solbränd och snygg!
Jag har vart hemma och ätit lite gröt och nyponsoppa,
jag dricker min nyponsopp, eller jag häller det i en kopp
och bara dricker det ur den haha.
Jag vill bara nämna en sak till.. tycker inte ni allt har gått
snabbt!?
Imorgon är det Julafton!!
Allt är bara stressigt och därför tycker jag alla borde bara
ta det lugnt!
Jag ska nog ta ett bad/en dusch och sen bara måla naglarna,
o.s.v. , men ha det så bra så ses vi snart!


Dagens tips :

Lite försent med julklappar nu,
men men,
det här är en perfekt julklapp till en TJEJ



det här är en perfekt julklapp till en KILLE



Det finns säkert att köpa hos ;
Åhlens & Hemtex !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0