Gökboet

Idag har jag haft en otroligt rolig dag på Gökboet,
där har vi haft 5-kamp, lasergame ( skit kul ) , sumobrottning
( typ skit stora dräkter man ska ha på sig, 30kg tror jag dom vägde! ),
tjuråkning eller nått sånt, någon bungee run grejsimojs, typ man dras
tbx, och vi har även haft toarace hahhaaha!!! skit kul va det,
allt är helt oförglömligt, tyvärr så tog jag inte med mig kameran, men ni
kan kika på hemsidan och kolla lite på hur det ser ut, det här ligger i
Göteborg, malmö m.m just so you know. Nu är jag iallafall hemma och
mysar, har bakat lussebullar med familjen, haha jag älskar degen!! :O hehe
men jag skulle vara på någon dansuppvisning typ nu...men har faktiskt ingen
lust att gå ut mera, är jättetrött och ska nog lägga mig, men då kanske
jag inte kan somna om igen, haha vi får se va det blir :P men ni får ha
det så bra, hejdå (L)

här kommer några bilder från hemsidan :)




Nu ska jag ta och äta en lussebulle,
ha det bra!<3


Kommentarer
Postat av: jennifer :)

Det va skiitkuul :D(L)



haahahaa fråga bengt om han kan skicka bilderna :D

HAHAHHAHAAAH han har kort på varenda rörelse:DD

2009-12-05 @ 19:10:24
Postat av: fannynina

klart jagf ska:D!



gott med lussebullar:D!

2009-12-05 @ 19:20:17
URL: http://fannyninas.blogg.se/
Postat av: Lena

HAHHAHAHA,

bäst hade vi!! :D

2009-12-06 @ 09:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0