hellu !

heeejsan.
idag har jag vart hemma slappat,
och vart hos en kompis och sen bara kollat
på filmer :)
kollade på The Simpsons också, dom va
ju på kanal 6 hela dagen idag , från
klockan 14.00 - 21.00 tror jag,..
men iallafall, jag har haft en slapp dag /
filmdag.
inte så mycket mer att berätta om idag heller.
Men ha det så bra så ses vi snart,.

PS: THE SIMS 3 ÄR BÄST !

Dagens tips :



THE SIMS 3 ofc !
Jag har det hemma och spelar de nästan hela tiden, jag får inte
tröttna men iallafall, jag rekommenderar spelet,
det är fräschare och mycket mycket bättre än 2:an, spelet går ju
ut på att liksom ta hand om personer o så men det finns nyare tillgångar,
som t.ex finare möbler o.s.v

Men ja tror jag ska kolla på TV eller spela THE SIMS, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0