Lucia

Hej allihopa,
nu är jag hemma från min luciauppvisning, eller
vår luciauppvisning hehe.
Det va jätte kul att vara med i luciatåget,
vi hade levande ljus och det va lite nervöst,
men allt gick som planerat!
Nu är jag hemma och sitter och bloggar, samtidigt
som jag kollar på high school musical 2 haha.
Jag har en läxa som jag måste göra, sen så ska jag
nog bara mysa och kolla på filmer.
Men jag kom nyss på en sak när jag läste de ''största''
bloggarna att nästan alla är iväg och ska åka någonstans,
som t.ex dessie blondinbella och foki.
Det är ju lite skönt att åka på semester men vi har faktiskt
en vecka kvar och sen blirre JULLOV!!! LÄNGTAR SÅ HIMLA
MYCKET!
jag tror det blir mycket slapp denna vecka, men den kommer
gå väldigt långsam känner jag..
Men sen kan man bara njuta....... !!!!
Nu kom jag på att jag har 1 - 3 prov veckan efter vi har börjat
skolan igen, det var inte så trevligt, så därför får man även plugga
på jullovet.
Men men, nu ska jag plugga, HEJDÅ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0