sent inlägg

Hej alla!
idag blir det ett ganska sent inlägg,
dålig uppdatering men men..
Idag har jag vart o slappat, sedan var
jag ute, kom hem för någon timma kanske,
men jag kan berätta lite vad jag fick i julklapp,
jag fick en ny dator ( den äger !!!!! ), bodylotion
( produkter os.v. ), presentkort, pengar,
kläder, ny mössa & vantar,  en fin ny väska, och lite
smink! :D
Jag hade det otroligt kul igår & idag,
jag är lite trött i försej, men jag ska nog ta något snabbt
att äta och sen kolla på någon KOMEDI film!
btw, jag älskar mean girls,  haha.,
Men jag har inte så mycket att berätta om mer idag, men förlåt för
den dålig uppdatering, hehe.
Men ha det så bra så ses vi snart!

Dagens tips :


Lackleggings,
skit snyggt med nästan allting!
De har kommit ut för ett tag sedan 
men alltid bra att fräscha upp minnet och
kanske lyfta rumpan och köpa ett par nya,
eller kanske inte.
Men de finns säkert på H&M & Gina Tricot,
för cirka 149 - 199 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0