SHOPPING

hejsan bloggen,
nu är jag hemma efter en lång dag
på torget.
Har köpt några plagg men det allt som
va på rean va nästan slut, seriöst sicka
människor så de blev inga reafynd, eller
jo på ett plagg..
Nu sitter jag här med min vän ( bästa vän )
och vi har de lite skojigt, stackars henne,
hon råkade halka på isen där ute .. och nu
sitter hon här med kräm som hon har
smörjt in på sin nacke.. stackars henne ytterligare en gång..
Men nu är vi här iallafall och har tagit foton på våra
nya kläder och här kommer mina iallfall,
hennes kan du se på www.thereseliinnea.blogg.se
My new clothes får bli DAGENS TIPS !
mocka leggings var nog en av mina favoritfynd idag !

mocka leggings 149 :-


Volang linne/klänning 249 :-

Top 199:-

Och den enda tröjan som va billig haha 99 :-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0