söndag...

Idag är det söndag och jag har inte bloggat idag.
Först vaknade jag vid 8, jag är väldigt van..
Jag tände några ljus och tog ett bad, efter det
piggnade jag till och kollade på lite repriser på TV,
har även vart på stan med en kompis och gått runt lite
grann, jag åkte efteråt till bibblan och lånade ett par
böcker , ( skolarbete )
Jag har dock inte pluggat som jag igentligen skulle ha gjort
idag, så resten av min söndag får bli plugg,
har nämligen 1 prov v.50 alltså veckan som börjar imon!! :(
Men jag ska ta något att äta innan jag börjar plugga för
att få lite energi, hehe. Men ha det så bra så ses vi snart,
hejdå<3

ett fint mönster man kan ha på t.ex väggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0