The Sims 3

Hej allesammans!
imorse var jag i kyrkan, vi övade på
vårt drama som vi ska visa upp på
Torsdag, alltså julafton.
Efter övandet lagade gruppen mat tillsammans
och det blev lite blandat, korv , tonfisk, pasta,
sallad ( grönsaker m.m ) men ja det blev lite
kaos men det funkade och det var väldigt mättande,
eller ja blev iallafall ganska mätt. Man skulle ju inte
snåla eller så, för att maten skulle räcka till alla, vi är
ju ganska många.
Det jag vill komma fram till är att det va ganska mättande
när jag tog en liten portion!
Jag kan bara inte fatta att det är snart Julafton!
Jag måste verkligen köpa massa presenter till.. ja dom som
jag inte har köpt till.
Ett tips är ju att ta med föräldrarna/mamma/pappa, så betalar
dem, haha!
Presenten är fortfarande från dig.
Men det går inte min mamma på haha.
Jag har tänkt att gå på Liseberg med en kompis men vet inte
riktigt när det stänger,öppettider m.m.
Jag har kort så jag kommer in GRATIS men jag har ingen aning
om jag ska gå eller inte. 
Förresten så spelade jag The Sims 3 och det är skit roligt, jag tror
jag har spelat det i över 5 timmar :O
det är inte så bra för ögonen, men jag ska nog gå och lägga mig nu,
eller om jag ens kan somna...
Men ha det så bra så ses vi snart !<3

Dagens Tips 2 :

Visst är det fint med Cellofan !?
Används oftast till t.ex ,
buketter, korgar, presenter. 


ungefär som ett genomskinligt presentpapper??


Jag skulle vilja ha en sådan cellofanrulle.
Har ingen aning vart man köper det, men
jag tycker det ser mycket dyrare ut om man
använder det, men man kan inte använda
det till allt,
jag tycker det gör så att presenten ser mer
liksom.. ja, mer värdare om man säger så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0