TJENA BLOGGEN

HEJSAN bloggen!
Nu är jag hemma från skolan och jag ska
träna om någon timme eller så. Jag har ätit nu och
ska ta på mig träningskläder snart, kanske för tidigt?
Ne men snart iallafall. 
Dagen har väl gått bra men fruktansvärt äcklig mat i
bamba, jag menar spagetti med köttfärssås är ju gott
men med morötter i och äckliga grönsaker, hallå !?
hehe men jag har iallafall ätit god mat här hemma !
Ikväll ska jag duscha och sedan plugga, har prov och
förhör som fortfarande inte är färdiggjorda ( nt pluggat 
tillräckligt ..) Just nu är det funniest pets and people på
TV som är sjukt tråkig, det ska va Americans funniest
home videos!!! 
Aja jag ska kolla lite på vad som finns på TV så får ni ha
det så bra, hejdå<3


saknar sommaren !
(bild tagen av mig)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0