TODAY IT IS SUNDAY

Tjena,
jag vet att det har vart dålig uppdatering men jag
har haft så kul de senaste dagarna och då har man
nästan ingen lust att blogga..
Men jag är tillbaka och ska berätta nu vad jag har
gjort idag,
jag sov till 9.30 , åt en undebar frukost och sen så
har jag vart och köpt massa julklappar och jag hehe...
två till mig själv haha.
Det gör inget, man får la skämma bort sig själv nån
gång, eller hur?
Så har jag vart i kyrkan och uppträtt men den älskade
gruppen, har inte skrattat så här mycket på länge,
haha fotografen råkade ramla bakåt m.m...
men de va nästan lite synd.
Aja men jag ska nog duscha och sen äta nått gott,.
ha det bra :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0