God morgon

God morgon alla,
igår var det en så bra dag att jag inte ens hann blogga!
OJ oj....
Iallafall jag blev stylad, smink, hår och med mera!
Det va jätte kul mitt hår är lika platt som igår :O
det är så mjukt!!!!!! jag älskar mitt hår just nu, heh förlåt..
med det har aldrig vart lenare :o Undra vilka produkter de
använder! jag hade en bra dag och idag tror jag det blir kompisar,
Liseberg, eller ligga hemma och chilla, jag är ganska trött..
Jag och mamma har satt upp lite belysning på balkongen och
massa fina ljusstakar vid fönstren och sånt,
nu är det jätte mysigt hemma hos mig!
Jag ska lägga upp lite bilder från igår ++ bilder på dekorationerna!!
Nu blir det TV, hejdå alla<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0