Jul på Liseberg

hejsan, idag har jag inte bloggat men nu får det bli 1 inlägg iallafall. Imorse så åkte jag och bytte ut mitt tangentbord, har haft det så jobbigt med det, antingen har jag spillt vatten hehe eller så är det något som är fel
med tangentbordet... men iallafall, när jag kom hem så fick jag ett sms av Sandi älskling, där det stog: Vill du följa med till Liseberg? Jag hängde med och köpte väldigt mycket.
Jag köpte massa mat.. jag är hur mätt som helst, jag köpte 10 klubbor,fråga mig inte varför..sen så köpte jag present-tillbehör. Julen är ju snart här. 
Jag måste ta en dusch nu och sen blir det nog plugg. Jag har massa förhör och faktiskt ett prov också.


puss o kram


 

sådär ser det ungefär ut.

Kommentarer
Postat av: Theresee

VI MÅSTE OCKSÅ ÅKA SNART :d

2009-11-15 @ 21:02:19
URL: http://thereseliinnea.blogg.se/
Postat av: Lena

självklart therese<3

2009-11-16 @ 16:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0