New moon

hejhej bloggen, har precis reserverat två biljetter till new moon, åh längtar verkligen!!
hoppas jag kommer in, för att det är 15:s åldergräns, men vi får se, annars tar vi bara
en annan film, men iallafall nu ska jag klä på mig och sedan ska jag iväg till kyrkan, jag
går nämligen i en tjejgrupp i kyrkan, så jag ska snart gå.
Idag har jag haft håltimma på grund av att min tyskalärare var sjuk, men det var inte så
bra igentligen för att tyska är min första lektion och jag kunde stannat hemma innan jag
börjar min andra lektion, så jag har bara gått runt skolan minst 1000 ggr...
Jag är hemma nu och kollar på Project Runway och bloggar samtidigt.
Istället för att lägga in en bild idag på dagens outfit får jag ta och skriva vad jag har haft på mig.


Jeans : black
Tank Top
: pink & leopard
Cardigan
: black
Boots
: black



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0