Paradise Hotel

Nu ska jag kolla på Paradise Hotel, (svenska)
Dom lägger ut alla program/serier på www.tv6.se det är ju jätte bra,
hinner inte alltid kolla på alla program, då går jag bara in på tv6 hemsida!
Idag kom jag hem från skolan vid 5 tiden, när jag kom hem åt jag två
pannkakor :)
Jag vet att det är lite tidigt att typ baka pepparkakor o sånt, hehe....
men jo vi har faktiskt byggt ett pepparkakshus som blev helt
missbildat... men det va faktiskt ganska kul att pynta det men lite smartisar
glasyr o.s.v, imorgon börjar jag lite senare än idag, hållde på att missa
min buss imorse för att jag skulle hinna lägga in 'dagens outfit'
Jo men jag får lägga in 'dagens outfit' när jag har sovmorgon, alltså när jag
börjar sent, men jag ska försöka att hinna med bloggen på morgonarna;)

Nu ska jag faktiskt börja kolla på Paradise Hotel, (svenska) :P

Kyssss



 

pepparkakshus,
*
jag har inte gjort det*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0