dålig uppdatering...

Idag har jag blivit lite bättre, jag hade feber igår kväll
men nu kan jag iallafall stiga upp från sängen utan en black out.
Dem här dagarna har bara vart för tråkiga..
Jag har haft feber i några dagar och inte
mått så bra, blir bara yr, jag är jätte varm i kroppen (typ
kokkar...) o.s.v ni förstår. Idag var jag på torget med mamma
och skulle handla och köpa Alvedon o sånt, vi gick in i bikbok
och jag fick köpa en röd klänning därifrån, (medans vi var
där), det är en precis likadan klänning som Kenza har. Jag tycker
den är sjukt snygg. ( klänningen finns i röd, vit och i lila )
Jag älskar Kenzas stil, men det är inte så att jag köper
varje plagg som hon har hehe. Sen så har jag köpt två fina
nitarmband! Den ena är ett smalt läderband med 1 rad
med små nitar på, på det andra är det ett ganska tjock band
ungefär 2-3 cm och har 1 rad med STORA nitar på,
älskade båda, så jag köpte båda.
Jag är faktiskt jätte sjuk och min feber kommer och
går och därför ska jag igentligen inte vara ute i kylan och så,
får se hur det blir imorgon om jag går till skolan.. my lovely
mother decides, men ja vi får se hur det blir.
här kommer bilder på mina nya THINGS,
( bilder ej tagna av mig )





 






Kommentarer
Postat av: sejla

sv:tack, dsm! :)))<3

2009-11-25 @ 20:16:11
URL: http://ssejlaahmetovic.blogg.se/
Postat av: Jane

Snygga saker! :)



sv. Tack så mkt! :) dsm!

2009-11-25 @ 20:18:15
URL: http://djungeljein.blogg.se/
Postat av: Lena

tack så mycket :)

2009-11-25 @ 20:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0