SHOPPING

idag slutade jag vid 3, jag kom hem och vilade en stund,
jo klockan 18.00 öppnade Gina Tricot, V.I.P kväll 20%
rabbatt och köpte ett par saker, jag hittade inte så
speciellt mycket.. det var helt kaos i affären, det var så
mycket kö och det fanns massa vakter typ, haha fattar ni
hur galna tjejer är ?? men men, nu är jag hemma och väntar
på att maten ska bli klar. Imorgon har jag sovmorgon och
kan vara uppe :) Jag ska visa er ' dagens outfit ' till imorgon,
för att jag vill sova lite och jag tror inte att jag kommer att
hinna att ladda upp bilder imorgon morgon, så nu ska ni få
se vad jag har köpt och det är det jag ska ha på mig till
skolan :)



   

Imorgons outfit <3





Kommentarer
Postat av: Jannie

Skitsnyggt linne :)

Vill också ha det!

2009-11-27 @ 20:53:02
URL: http://barajannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0