pictures

Jo nu ska jag berätta vad jag och thess har gjort förnågot,
visst låter det spännande, hihi jag överdrev ganska mycket
men det här är helt sjukt!
Vi har faktiskt badat i det iskalla haveeeeet !!!!!!!
Jag kan inte fatta det själv!!! Vi är så himla 
roliga , h1h1 !
Detta är typ en tradition ? haha vi badade förra året med, kanske runt
mars-april :D

Vi hoppade faktiskt i vattnet, okej vi stannade inte i vattnet och ''badade''
vem gör det liksom??, men vi hoppade i vattnet och blev blöta och
iskalla..
saken var att vattnet var inte kallt, utan det var ju vindarna som
gjorde att en frös ihjäl.. h1h1 .
Detta var hur kul som helst, förutom att måsarna attackerade vår mat som
vi hade med oss, hehe =)

Ne, men detta är ett minne för livet (L)




haha :D









blev failad på bilden, haha vi hade med oss så mkt :o

therese på väg upp, haha dålig kvalite på bilden eftersom
denna bilden är från en pausad video :)

Therese glömde filma mej när jag var i, men de blev en film
på mig när jag kom upp från stegen helt blööt :) hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0