therese ♥

åh va kul vi har hade det igår, herregud min j*vla internet ville inte
fungera igår kväll, jag ville verkligen skriva igår men men..

Igår på morgonen satt vi och funderade på vart vi skulle åka , (vilket badhus )
Jo då bestämde vi oss helt enkelt att åka till Lerumbadet , men
det skulle ta så lång tid. Då åkte vi till åby istället. När vi kom fram så
träffade vi Tibella som sa att rutschkanor var stängda o.s.v för att någon
unge har bajsat i poolen ?..
Vi åkte därifrån och åkte vidare. Till slut tog vi tåget till Lerum och vandrade
där och hittade fram till Lerumbadet ^^,. Åh va kul vi hade, våra korvar ♥
hihi. Skit roligt iallafall !!
Efter att ha badat i kanske 4 timmar? så bestämde vi oss att åka hem, köpte
lite gottis på vägen, vi var tvungna att vänta på tåget några min och sedan efter
ha gjort det hoppade vi på de tåget, sen va vi hemma igen =)

Vi var hemma ganska sent, men det var verkligen värt det!
Jag har tyvärr inga bilder, therese har dem, så ni får bilder efter hon har skickat dem till mej !


Kommentarer
Postat av: Milkshake , Lia

urk så störigt när internet ska hålla på o krångla :(

2010-04-07 @ 13:03:45
URL: http://milkshake.blogg.se/
Postat av: A

Kika gärna in min blogg om du har tid och lust :)

2010-04-07 @ 13:27:58
URL: http://moreofalice.blogg.se/
Postat av: Am

tack så jättemycket :D

hah tack :P

2010-04-07 @ 15:59:46
URL: http://moreofalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0