dags att...

Nu är det dags att fixa iordning sig,
bloggar.. Jag har varit med vänner och släkten under hela
helgen och har faktiskt inte haft tid att blogga, sorry.
Jag ska kolla på lite tv-program och ska sätta på
vattenkokaren , är väldigt sugen på te :S hehe
Jag har som sagt vart med kompisar och släkten under
helgen och min minne på kamerna är fullt, får bannemej
radera några stycken, för annars har jag ju ingen plats XD
Men nu ska jag faktiskt göra mej iordning.
Hur har eran helg vart? Min i försig har vart lång och rolig,
vill bara ha lov nu haha, men nu ska ja gå.
Ha det så bra så ses vi snart<3


tänk om man kunde bo där för en dag!


Kommentarer
Postat av: Simone

sV: Hej gumsan, jo det är äkta converse dom säljer :D Både nya och gamla, perfekt om man vill ha lite billigare :)

2010-01-25 @ 12:59:43
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0