en förtrollad romans

nu tog filmen slut, ( tv3; En förtrollad romans )
den va la okejj :)
popcorn & annat gottis framför TV'n!
Snackar med kompis i telefon , haha
vi ska planera vad vi ska göra o.s.v.
idag har jag varit i torget och bara kollat lite o så,
men men som alla vet så är typ ALLT i mellandagsrean
slut :P

aja, hejdå :)

 Dagens tips :
  
 Bakelser tillverkade av tyg!

  Jag själv som har gjort några bakelser av tyg, i 
  t.ex syslöjden o så.
  Jag tycker det är något otroligt kul att göra om man
  vill sysselsätta sig, jag menar att ha sina egna fantasier
  och kunna göra sin egen '' cup cake '' eller nått :)
  Men man behöver ju tyg och till tillbehör som är obligatoriskt haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0