i'm home

heeejsan ♥

jag hann tyvärr inte blogga när jag kom hem, jag skulle iväg
och hann tyvärr inte uppdatera, sorry :(
Imorgon är de fredag!*
GÖTT !
Imorgon är det en ny dag och då ska jag vara med vänner, ha kul
och bara ha en undebar fredag.
Nu ska vi njuta av den ''härliga'' vinterkvällen, det ska jag göra iallafall
med en kopp varm choklad!
Åt i försej fika där jag kom ifrån, menmen nu ska jag inte skriva mer,

hejdåå käraste ♥

Dagens tips :


Ray bans,
så jädra snyggt va?!
älskar dem,
sen så kanske det kommer nya
modeller på solglasögon så ja..
det har iallafall kommit massa olika
mönster på ray bans, haha såg några
i zebramönstrat, coolt :D


Kommentarer
Postat av: LISOU

So damn hot!

2010-01-29 @ 23:10:40
URL: http://hhannalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0