the party is over

ommmmmmg ♥

har haft det så otroligt kul, så jädra rolig fest och
goo mat och allt va jätte kul, hoppas alla har haft
lika rolig kväll som jag, skit kul har det iallafall varit,
och nu sitter jag här hemma, mitt smink har typ runnit
ner eftersom all dans, herreguud vilken kväll.
Aja vi har dansat, hoppat runt och bara dansaaaaaat,
det var faktiskt min kväll, , haha
för en stund sen dansade ja så mycket och hade otroligt
mycket energi, , men men nu är jag hemma,
tog inte så lång tid från lokalen och hem, följde kompisar och
tog en massa kort inomhus och utomhus, så de ska upp på
bloggen så fort som möjligt,

hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Josephine

allt bra idag ? :)

2010-01-30 @ 22:48:43
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0