vaaaaaaaaaaarmt bad !

heej alla!
i'm home again, och jag måste duscha/bada nu,
jag har varit hos min kompis,
and i know, dålig uppdatering, men igår så bara liksom poff och så
försvann min internet,
men nu kan jag sitta vid datorn och allt är som det ska =)
Nu kommer dagens tips ! Ha det bra så ses vi snart babes !<3

Dagens tips :


Just dessa lösögonfransarna tycker jag är otroligt bra!
Inte för att jag har prövat många andra sorter men jag
tycker de ser äkta ut och de står till och med 100% human
hair, okej de låter lite konstigt hehe.. men jag sätter mascara
på och då ser de liksom jätte äkta ut,( vet inte om man kan lägga
mascara ) men jag gör de iallafall. Efter man använt dom
kan man använda dom igen. Men man måste vara OTROLIGT försiktig
när man ska sätta tillbaka dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0