en liten...

heej allihopa!<3

idag har jag vart på en liten runda och kollat i butiker och haft det
sköjjigt !!
Jag köpte inga plagg idag. Idag fick jag med mig hem ett värmeskydd
,det skulle typ vara det ''bästa'' som fanns i butiken, så jag får se
hur det fungerar, jag är jätte ivrig och vill fixa mej och hålla på osåå! (:
vet inte riktigt varför, men men. Jag har iallafall vart och vandrat en
stund idag, riktigt roligt!
Jag har ont i mina fötter,, är lite trött, vill sova haha :D..
Jag kanske ska ut igen men jag får se om
jag orkar, hihii :)
ska ta o vila en stund eller nått, blev väldigt trött när jag skrev detta
inlägget :o

sorry för dålig uppdatering..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0